„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w styczniu, „Dobry Tydzień” najbardziej w dół
W styczniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2018 roku względem styczniu 2017 roku zmniejszyła się o 7,12 proc. i wyniosła 508 673 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 4,95 proc. do 317 338 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 209 568 egz., po spadku o 9,16 proc.
Z kolei najwięcej stracił „Dobry Tydzień”, który spadł z piątej na szóstą lokatę. Jego średni wynik sprzedażowy w styczniu br. wyniósł 148 303 egz., po spadku o 19,29 proc.
Względem grudnia ub.r. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mogło „Twoje Imperium” - było to 8,47 proc.
Również i w tym ujęciu największy spadek, wynoszący 10,96 proc., odnotował „Dobry Tydzień”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w styczniu, „Dobry Tydzień” najbardziej w dół