SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom broni obsługi mediowej USP Zdrowie

Firma farmaceutyczna USP Zdrowie rozpoczyna przetarg na planowanie oraz zakup mediów od 2016 roku. Zaproszenie do przetargu przyjęły domy mediowe: Starcom (broniący tego zlecenia), PHD Media Direction, Initiative oraz Primus MEC.

Starcom pracuje dla USP Zdrowie nieprzerwanie od 2004 roku. Ostatnio skutecznie obronił obsługę tego reklamodawcy latem 2013 roku (więcej o tym).

O wyborze domów mediowych zaproszonych do obecnego przetargu zadecydowały kryteria takie jak siła negocjacyjna, umiejętności strategiczne, poziom obsługi klienta, doświadczenie w obsłudze szerokiego i zróżnicowanego portfolio oraz brak bezpośredniej konkurencji USP Zdrowie wśród obsługiwanych klientów.

Oferty domów startujących w przetargu agencji będą oceniane według czterech kluczowych kryteriów. Najważniejszym z nich będzie poziom zaproponowanej strategii mediowej dla wybranych marek, oferta cenowa, warunki współpracy oraz doświadczenie zespołu proponowanego do obsługi klienta.

USP Zdrowie po analizie propozycji do kolejnego etapu rozmów zaprosi dwa domy mediowe. Decyzja o wyborze domu mediowego zostanie podjęta do końca lipca br.

USP Zdrowie należy do grona największych reklamodawców w mediach poza internetowych. W lutym br. firma ta wydała na wsparcie swoich marek blisko 25 mln zł (według Kantar Media - zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Starcom broni obsługi mediowej USP Zdrowie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl