Startuje BrandoMetr – narzędzie monitoringu blogów, forów i serwisów społecznościowych
Uruchomiono BrandoMetr – internetową usługę monitorowania blogów, forów i serwisów społecznościowych. Narzędzie analizuje wpisy internautów dotyczące poszczególnych marek
Udostępniona właśnie usługa BrandoMetr monitoruje prawie 600 tys. blogów (m.in. z platform bloog.pl, blogspot.com, blox.pl, blog.interia.pl), platformy mikroblogowe (Twitter, Blip, Pinger i Flaker), serwisy społecznościowe (m.in. Youtube.com, Grono.pl) oraz fora i grupy dyskusyjne (ponad 20 tys. najważniejszych polskich stron). Narzędzie w czasie zbliżonym do rzeczywistego wyszukuje i analizuje wpisy dotyczące konkretnych marek. BrandoMetr mierzy jednocześnie istotność tych wypowiedzi, a wkrótce będzie je również automatycznie dzielić na pozytywne i negatywne. Usługa ze względu na ograniczenia prawne nie obejmuje serwisów Nasza-Klasa.pl i Facebook.com.
Narzędzie jest skierowane do brand managerów, pracowników działów marketingu, obsługi klienta oraz R&D w firmach, ale także do agencji PR, marketingowych i firm konsultingowych, które oferują swoim klientom usługę monitoringu internetu. – Obecność każdej firmy w social media powinna zaczynać się od słuchania tego, co o marce mówią konsumenci, oraz zidentyfikowania miejsc, które sami wybrali, aby te dyskusje prowadzić, tymczasem nie robi tego odpowiednio żadne z obecnych na rynku rozwiązań do monitorowania sieci – opisuje Tomasz Olejnik, brand manager BrandoMetr.
BrandoMetr został przygotowany przez 8-osobowy zespół programistyczny. W ramach promocji tego rozwiązania każda zainteresowana firma może uzyskać do niego darmowy dostęp na dwa tygodnie. Usługa zostanie również udostępniona autorom najważniejszych blogów poświęconych mediom i technologiom internetowym. Twórcy BrandoMetr zapowiadają, że ich celem jest pozycja lidera polskiego rynku e-monitoringu zajmowana obecnie przez Newspoint.
Dołącz do dyskusji: Startuje BrandoMetr – narzędzie monitoringu blogów, forów i serwisów społecznościowych