Stena Line reklamuje rejsy do Skandynawii (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa przewoźnika promowego Stena Line oferującego rejsy do Skandynawii. Akcję przygotowały firmy Mediafocus, Papaya Films i Initiative.
Telewizyjna reklama Stena Line pokazuje wysoki komfort, jaki firma zapewnia osobom podróżującym jej promami z Polski do Szwecji. Jednocześnie przekaz informuje, że na linii Gdynia-Karlskrona wprowadzono dwa nowe promy, a ceny takiego rejsu zaczynają się już od 249 zł.
30-sekundowy spot - nagrywany na jednym z nowych promów Stena Line oraz w Karlskronie – to pierwszy element realizacji nowej strategii komunikacyjnej firmy, przygotowanej przez agencję Mediafocus. Kampania jest skierowana przede wszystkim do dynamicznych, przedsiębiorczych młodych mężczyzn, mieszkających w miastach, mających średnie wykształcenie oraz wyjeżdżających do Skandynawii w celach zarobkowych, biznesowych lub turystycznych.
Reklama od 4 czerwca jest emitowana m.in. w Polsacie, TVN, TVP 1, TVP 2, Polsacie 2 oraz kanałach z oferty At Media i Discovery. Kreację kampanii - zaplanowanej do 26 czerwca - przygotowała agencja Mediafocus, spot wyprodukowała firma Papaya Films, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: Stena Line reklamuje rejsy do Skandynawii (wideo)