SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stephane Tikhomiroff na czele marketingu Wedla

Stephane Tikhomiroff z początkiem roku objął funkcję szefa marketingu Wedla. Zastąpił na tym stanowisku Annę Telakowiec.

Stephane Tikhomiroff odpowiada za działania marketingowe całego portfolio marki Wedel. – Będziemy pracować nad obecnością tego brandu we wszystkich kanałach komunikacyjnych, począwszy od tradycyjnego, a skończywszy na silnym wykorzystaniu nowych mediów – opisuje. – Na pewno będziemy kontynuować platformę komunikacyjną: „E.Wedel, Fabryka przyjemności”, która udowodniła już swoją skuteczność – zapowiada.

Tikhomiroff przez ostatni rok był wiceprezesem ds. sprzedaży i marketingu w Scandinavian Tobacco Polska. Wcześniej pracował m.in. w Nestle, gdzie był odpowiedzialny za markę Nescafe, a następnie Winiary. Z branżą marketingową jest związany od kilkunastu lat.

W Wedlu jako szef marketingu Tikhomiroff zastąpił Annę Telakowiec, która z początkiem lutego obejmie funkcję dyrektora marketingu US Pharmacii odpowiedzialnego za region Europy Środkowej.
 

Dołącz do dyskusji: Stephane Tikhomiroff na czele marketingu Wedla

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sweetcake
A wystarczyło nie psuć jakości Wedla! Dlaczego "ptasiego mleczka" już nie kupię? Nie kupię, ponieważ dziś nie da się go zjeść! Kilkanaście lat temu Ptasie Mleczko to był mój najbardziej ulubiony produkt Wedla! A teraz...:-(
odpowiedź
User
zdziwniona
czy kampania reklamowa z surykatkami to pierwsze efekty zmian? o co chodzi z tą reklamą? co mają surykatki do słodyczy?
odpowiedź
User
caramello
lubią je jeść :)
odpowiedź