100 kolejnych punktów odbioru zakupów internetowych w Stokrotce
Sieć detaliczna Stokrotka w ramach rozwoju swojego sklepu internetowego w formule zamów - odbierz planuje wprowadzić do końca kwietnia br. możliwość odbioru zakupów internetowych w kolejnych 100 supermarketach w całej Polsce.
- Otwierając sklep internetowy dążyliśmy do zwiększenia bezpieczeństwa klientów w czasie epidemii. Naszym celem było ograniczenie kontaktów międzyludzkich i skrócenie kolejek przed sklepami. Ten cel udało się osiągnąć. Dziś robiąc zakupy przez internet, mamy gwarancję takich samych, atrakcyjnych cen jak w sklepie i możemy je odebrać jeszcze tego samego dnia, bez kolejki w Stokrotce. Zaufanie klientów mobilizuje nas do dalszego rozwoju e-sklepu. W ciągu najbliższych kilku tygodni usługa będzie dostępna w wybranych 100-tu sklepach w całej Polsce - podkreśla Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotka.
W tym tygodniu zostanie uruchomionych 9 nowych lokalizacji, w przyszłym – kolejnych 30, a do końca miesiąca będzie łącznie 100 punktów odbioru zakupów internetowych.
Stokrotka uruchomiła sprzedaż przez internet w pierwszym tygodniu kwietnia br. Sklep działa w modelu click & collect - zakupu w sieci i odbioru zamówienia w fizycznym sklepie. Detalista początkowo wprowadził tę możliwość dla mieszkańców Lublina i okolic (w tym mieście znajduje się siedziba Stokrotki).Punkt odbioru zamówień uruchomiono w Galerii Olimp, przy Al. Spółdzielczości Pracy.
Zakupy online w Stokrotce można robić całą dobę i odebrać je w dogodnym dla siebie terminie w wybranym supermarkecie w Polsce. Płatności można dokonać gotówką, bonami towarowymi, kartą płatniczą lub kredytową. Zamówienia wydawane są w specjalnie wydzielonej kasie, przygotowanej wyłącznie do obsługi zamówień internetowych - bez konieczności wchodzenia do sklepu.
Dołącz do dyskusji: 100 kolejnych punktów odbioru zakupów internetowych w Stokrotce