Stolarz kolejnym z „ludzi Jacka” w kampanii Jack Daniel's
Firma Brown Forman Polska rozpoczęła emisję nowego cyklu kampanii „Ludzie Jacka” promującej whisky Jack Daniel's.
Cykl otwiera film o stolarzu, Robercie Izdebskim, który od najmłodszych lat zgłębia rzemiosło. W klipie opowiada o początkach i rozwoju swojej pasji. . Zdolności manualne oraz naturalne środowisko stolarskiego warsztatu mają symbolizować to, że kolejny „człowiek Jacka” jest autentyczny i świadomy swojego fachu
„Nie tylko ja kształtuję drewno, ale też praca z nim kształtuje mnie” - komentuje bohater projektu „Ludzie Jacka”. Podkreśla również, że największą satysfakcję daje mu tworzenie czegoś wyjątkowego, co żyje jednocześnie przeszłością i przyszłością.
Co miesiąc na stronie oldno7.pl oraz na Facebooku publikowany jest nowy film przedstawiający historię twórcy, jego pracę i styl. Sztuka tatuażu, stolarstwo, szewstwo czy renowacja motocykli - to dziedziny, które do tej pory były prezentowane na platformie.
Za koncepcję kreatywną, stworzenie strony www oraz komunikację w internecie odpowiada agencja Lubię to - linked by Isobar, produkcją spotów zajęło się studio Papaya Films, a komunikacją PR - agencja On Board Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Stolarz kolejnym z „ludzi Jacka” w kampanii Jack Daniel's