Stowarzyszenie mali bracia Ubogich kampanią przypomina o samotności starszych ludzi
W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia stowarzyszenie mali bracia Ubogich rozpoczęło kampanię społeczną, której celem jest zebranie funduszy na przeciwdziałanie marginalizacji i osamotnieniu osób starszych. Za jej realizację odpowiadają BBDO Warszawa i Starcom.
Dla większości ludzi nadchodzące święta Bożego Narodzenia to okres radosnego i niecierpliwego wyczekiwania. Jednak dla starszych osób to chwila, w której poczucie braku bliskości i emocjonalnego ciepła jest wyjątkowo dotkliwe.
Dlatego właśnie w okresie przedświątecznym stowarzyszenie „mali bracia Ubogich” postanowiło przypomnieć o losie osób starszych i samotnych. Stowarzyszenie przeciwdziała osamotnieniu osób starszych, m.in. organizując dla nich wspólne kolacje wigilijne. Jednak podstawowa działalność stowarzyszenia ma charakter całoroczny: to wyzwalanie osób starszych z samotności dzięki sieci współpracujących wolontariuszy.
Promowanie idei pomocy osobom dotkniętym przez samotność Stowarzyszenie powierzyło agencji BBDO Warszawa, która opracowała pro publico bono strategię i kreację wielokanałowej kampanii społecznej. Jest to pierwszy projekt realizowany przez BBDO Warszawa dla stowarzyszenia.
Kampania obejmuje dwa filmy emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz w internecie, spoty radiowe oraz reklamy prasowe. Działania zachęcają do wsparcia akcji stowarzyszenia, polegającej na ufundowaniu wigilijnej kolacji dla ludzi w podeszłym wieku (można to zrobić na stronie podarujwigilie.pl).
Realizację kampanii wsparły od strony produkcyjnej: studio filmowe Papaya oraz studia postprodukcyjne: Televisor i Efektura. Za planowanie i zakup mediów do niej odpowiada Starcom.
Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich kampanią przypomina o samotności starszych ludzi