Dwie nowe firmy w Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
Do grona domów produkcyjnych, zrzeszonych w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych (SPR), dołączyły Ilmatic i Szut Szut Studio. Tym samym SPR zrzesza obecnie 25 firm aktywnie działających w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych to organizacja, której celem jest reprezentowanie interesów szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych oraz działanie w kierunku rozwiązywania problemów i wyzwań stojących przed branżą. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą, m.in. ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR i CFP-E (Commercial Film Producers of Europe), co umożliwia budowanie synergii i wypracowywanie wspólnych standardów.
Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu.
- Cieszymy się z rosnącego zainteresowania producentów filmowych dołączeniem do naszego stowarzyszenia. Jesteśmy cały czas otwarci dla kolejnych domów produkcyjnych, niezależnie od skali ich działalności i zachęcamy do przystąpienia do nas oraz wspólnej pracy nad uporządkowaniem istotnych kwestii branży reklamowej - powiedziała Arleta Robinson, prezeska SPR.
Pracami Stowarzyszenia kieruje 5 osobowy zarząd w składzie: Arleta Robinson (Lucky Luciano Pictures) – prezeska, Tomek Dławichowski (Timecode Film Production) – wiceprezes, Jarek Gajewski (Lemon) - członek zarządu, Tomek Hryniszyn (Baltica Film) – wiceprezes, Magda Olak (Tank Production) – członkini zarządu.
Dołącz do dyskusji: Dwie nowe firmy w Stowarzyszenia Producentów Reklamowych