Ströer Digital Media współpracuje na wyłączność z Silesion.pl
Do portfolio wydawców agencji reklamy internetowej Ströer Digital Media dołączył serwis Silesion.pl. Umowa na wyłączność obowiązuje od 20 października.
Agencja w ramach zawartej umowy zajmie się sprzedażą reklam display i video Silesionu. Współpraca przewiduje również organizowanie dedykowanych akcji specjalnych i sponsoringowych, a także kooperację przy promocji serwisu wśród reklamodawców.
- Silesion.pl to serwis o olbrzymim potencjale reklamowym. Składają się na niego atrakcyjny content, tworzony przez 20-osobową redakcję, dużo ciekawych, niestandardowych treści video oraz nowoczesny nieprzeładowany reklamami layout. Wszystko to przekłada się na bardzo dobre statystyki jakości ruchu oraz viewability. Takie strony przyciągają reklamodawców i takich właśnie wydawców poszukujemy, tworząc nasze portfolio - komentuje Aneta Dąbska, head of publishers relations w Ströer Digital Media.
Oferta reklamowa Silesionu obejmuje m.in. standardowe formaty display oraz reklamę w tzw. boxach na stronie głównej, artykuły sponsorowane, pre-rolle przed materiałami video, a także sponsoring sekcji.
W styczniu tego roku agencja rozpoczęła pracę dla serwisów z grupy Motor-Presse Polska. W lipcu zaś uruchomiono platformę TagLife, przeznaczoną do współpracy reklamodawców z micro-influencerami.
Silesion.pl to portal informacyjno-publicystyczny poruszający tematykę regionu Śląska. Został założony przez dziennikarza Kamila Durczoka w październiku 2016 roku. Po pojawieniu się w internecie, serwis zebrał mieszane opinie branży.
Dołącz do dyskusji: Ströer Digital Media współpracuje na wyłączność z Silesion.pl