SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Strony i aplikacje Google’a z 25 mln polskich użytkowników, Onet-RASP z mniejszą przewagą nad Wirtualną Polską (dane z października)

W październiku br. serwisy i aplikacje Google’a (bez YouTube’a) odwiedziła rekordowa liczba 25,17 mln polskich internautów. Strony Grupy Onet-RASP tak jak we wcześniejszych miesiącach miały więcej użytkowników i mniej odsłon niż witryny Grupy Wirtualna Polska.

Strony i aplikacje Google’a w minionym miesiącu zanotowały 25,17 mln polskich internautów (rozumianych jako realni użytkownicy) i 7,96 mld odsłon - wynika z badania Gemius/PBI. W skali miesiąca zyskały 668 tys. odwiedzających i 504,3 mln odsłon. Po raz pierwszy te serwisy odwiedziło ponad 25 mln polskich użytkowników.

Facebook miał 21,97 mln odwiedzających i 4,98 mld odsłon, odpowiednio o 755,6 tys. i 718,1 mln więcej niż we wrześniu.

Nie zmienił się znacząco układ sił między dwoma największymi polskimi wydawcami. Strony i aplikacje Grupy Onet-RASP zanotowały 20,07 mln użytkowników (o 208,5 tys. więcej niż Grupa Wirtualna Polska) i 2,69 mld odsłon (o 192,1 mln mniej od Grupy WP).

Większość wydawców osiągnęła znaczące wzrosty statystyczne. Jest to związane m.in. z faktem, że w październiku całkowitą liczbę internautów w Polsce oszacowano na 26,1 mln (wobec 25,3 mln miesiąc wcześniej), tych korzystających z sieci na komputerach - na 23,5 mln (o 0,5 mln więcej niż we wrześniu), a tych przeglądających internet na smartfonach i tabletach - na 18,3 mln (wobec 17,5 mln miesiąc wcześniej).


Strona Google.pl miała w październiku 24,79 mln polskich użytkowników (659,2 tys. więcej niż we wrześniu) i 7,04 mld odsłon (o 407,3 mln więcej niż miesiąc wcześniej), a Google.com - 18,36 mln użytkowników i 784,7 mln odsłon (po wzroście w skali miesiąca o 860,3 tys. użytkowników i 79,9 mln odsłon).

Onet.pl zanotował 16,75 mln użytkowników i 1,98 mld odsłon, wobec 13,91 mln użytkowników i 1,96 mld odsłon WP.pl.


Tylko na komputerach strony i aplikacje Google’a odwiedziło 22,61 mln polskich użytkowników, którzy wykonali 5,45 mld odsłon

Facebook mając 405 tys. więcej użytkowników od YouTube’a (18,69 mln wobec 18,28 mln) zanotował ponad dwa razy więcej odsłon (2,27 mld wobec 931,6 mln).

Dołącz do dyskusji: Strony i aplikacje Google’a z 25 mln polskich użytkowników, Onet-RASP z mniejszą przewagą nad Wirtualną Polską (dane z października)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arek
A gdzie serwisy tematyczne?
0 0
odpowiedź