STS przez kolejne trzy sezony sponsorem Lech Poznań
Firma bukmacherska STS zawarła umowę, w ramach której do 2023 roku będzie sponsorem technicznym klubu piłkarskiego Lech Poznań. Współpracuje z nim od 2013 roku.
W ramach nowej, trzyletniej umowy logotyp STS będzie widoczny na przodzie koszulek piłkarzy Lecha Poznań, a materiały sponsora będą eksponowane na wybranych nośnikach klubu. Obie strony będą także dalej współpracować w ramach działań w internecie oraz przy projektach skierowanych do kibiców.
- Podpisana dziś umowa między STS a Lechem Poznań, to kolejny etap realizacji strategii wspierania polskiego sportu. Z Kolejorzem jesteśmy związani już od siedmiu lat, a przed nami kolejne trzy sezony wspólnych emocji. Rozpoczęty dziś rozdział współpracy STS z Lechem Poznań wpisuje się w plan kooperacji z najbardziej rozpoznawalnymi markami, a taką z pewnością jest w naszym kraju Kolejorz. Jestem przekonany, że podpisany kontrakt przełoży się na liczne korzyści zarówno dla naszej firmy, klubu, a także kibiców - mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
- Ponad siedem lat współpracy pokazuje ogromne zaufanie, jakim darzą się tak rozpoznawalne marki na polskim rynku sportowym. Można śmiało powiedzieć, że jesteśmy ze sobą na dobre i na złe. Przeżyliśmy razem wiele wspaniałych, pozytywnych momentów, jak np. mistrzostwo Polski w 2015 roku czy faza grupowa Ligi Europy. Ale też, jak to w życiu bywa, musieliśmy czasami mierzyć się również z przeciwnościami losu - dodaje Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
Logo STS na przodzie koszulek Lecha Poznań było już widoczne od połowy 2013 do połowy 2017 roku, potem firmę w funkcji sponsora strategicznego klubu zastąpił Aforti Holding.
W sezonie 2018/2019 Lech Poznań, drugi pod względem zamożności klub piłkarski w Polsce, zanotował spadek przychodów operacyjnych o 54,2 proc. do 48,54 mln zł oraz wyniku netto z 17,94 mln zł zysku do 17,67 mln zł straty. Zmalały wpływy klubu z praw do transmisji i od sponsorów, ogromnie skurczyły się przychody z transferów.
Dołącz do dyskusji: STS przez kolejne trzy sezony sponsorem Lech Poznań