Super-Pharm po przerwie wraca do reklamowania się w telewizji
Sieć drogerii Super-Pharm rusza z produktową kampanią telewizyjną. Za jej przygotowanie odpowiadają Gutenberg, CutCut, Mets, Big Picture i MasterMind.
10-sekundowe spoty emitowane w tygodniowych cyklach zachęcają do zapoznania się z promocyjną ofertą drogerii. Wszystkie z prezentowanych produktów dostępne są zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.
Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w największych stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP2, Polsat, TVN oraz na kanałach tematycznych. Kampania wspierana będzie w serwisach VoD oraz online.
Głosu w reklamach użyczyły Magdalena Różczka oraz Katarzyna Godlewska.
W kwietniu br. sieć Super-Pharm wyemitowała powstałe w warunkach home office, rysunkowe spoty reklamowe. Zachęcona pozytywnym odbiorem klientów marka postanowiła relokować część budżetu marketingowego i po dwóch latach nieobecności powraca na ekrany telewizyjne z pełnowymiarową kampanią telewizyjną.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Gutenberg, obsługująca pod kątem kreacji na stałe Super-Pharm. Produkcją spotów telewizyjnych zajął się CutCut – dom produkcyjny stanowiący jeden z trzech business units agencji Gutenberg. Media do kampanii telewizyjnej zakupił dom mediowy METs, a media do kampanii online agencje Kamikaze oraz MasterMind. Działania PR marka powierzyła agencji Big Picture.
Dołącz do dyskusji: Super-Pharm po przerwie wraca do reklamowania się w telewizji