Superbet dalej partnerem reklamowym Kanału Sportowego
Partnerstwo Kanału Sportowego oraz bukmacherskiej marki Superbet zostało przedłużone. – Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i przekonani, że w tym sportowym roku zrealizujemy wspólnie wiele ciekawych projektów – podkreśla Katarzyna Gawlik, członkini zarządu Superbet Polska.
Bukmacher nawiązał współpracę reklamową z Kanałem Sportowym w maju 2022 roku. Jego ambasadorami jest dwóch ze współzałożycieli projektu - Mateusz Borek oraz Tomasz Smokowski.
Superbet, jako partner kanału, może liczyć na szerokie świadczenia brandingowe w popularnych formatach, a także akcje specjalne przybliżające widzom kluczowe wydarzenia sportowe, w które zaangażowany jest bukmacher. Nie zabraknie również specjalnych promocji dla widzów Kanału.
Zobacz: Wini w nowym programie Kanału Sportowego reklamowanym jako “serwis nikomu niepotrzebny”
– Oczywiście będziemy mocno zaznaczali swoją obecność w najważniejszych formatach, ale chcemy też dalej korzystać ze współpracy z Kanałem Sportowym jako ważnego nośnika przy imprezach, w które jesteśmy zaangażowani, nawet jeśli nie dotyczą dyscyplin z pierwszych stron gazet. Dzięki Superbet Poland Darts Masters Polacy pokochali dart, a Superbet Rapid&Blitz przybliżył rodakom szachy. Rolą naszej współpracy z takim medium jak KS będzie również promowanie tych mniej znanych dyscyplin, które też potrafią być ciekawe i widowiskowe – mówi Katarzyna Gawlik, członkini zarządu Superbet Polska.
Dołącz do dyskusji: Superbet dalej partnerem reklamowym Kanału Sportowego