Suzuki zamiast Kolportera sponsorem tytularnym stadionu Korony Kielce
Suzuki Motor Poland podpisało nową umowę sponsorską z klubem piłkarskim Korona Kielce. Teraz będzie też sponsorem tytularnym jego stadionu. Wartość kontraktu to kilka mln zł rocznie.
Pierwsza umowa Suzuki Motor Poland z Koroną Kielce została zawarta w styczniu br. Poprzednio logo firmy było widoczne na tylnej części koszulek zawodników.
- Umowę podpisywaliśmy w połowie sezonu. Korona spisywała się naprawdę dobrze, ale to nie czynnik sportowy był kluczowy. Obserwowaliśmy wiele klubów, lecz w Kielcach niedługo wcześniej nastąpiła zmiana właścicielska i uznaliśmy, że chcemy wspólnie tworzyć ten projekt od podstaw. Budować wszystko od zera. Zaczęliśmy skromnie jak na nasze możliwości. Nasze logo było widoczne na stadionie i z tyłu koszulek. Musieliśmy respektować ówczesne umowy klubu, ale wiedzieliśmy, że ta sytuacja ulegnie zmianie - opisuje Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland.
Na mocy nowego kontraktu firma zastąpi Kolportera jako sponsor tytularny stadiony Korony Kielce. Zmiana nastąpi w ciągu najbliższych tygodni.
- Jesteśmy na końcu naszych negocjacji. Będziemy musieli rozmawiać na ten temat z Kolporterem. Mamy możliwości wyjścia z tej umowy. To kwestia kilku tygodni - mówi Krzysztof Zając, prezes Korony Kielce.
Ponadto Suzuki Motor Poland będzie wspierać finansowo transfery nowych piłkarzy do klubu. - Podejmiemy się nowego wyzwania. Wygospodarujemy dodatkowe pieniądze, które będą przeznaczone na zakup perspektywicznych zawodników, którzy mogą podnieść wartość i jakość w drużynie. Jeśli taki się pojawi, to wspólnie z prezesem Zającem porozmawiamy o kwocie, zasadach umowy i sfinalizujemy kontrakt - zapowiada Dulnik.
Ponadto pracownicy zarządu oraz zawodnicy Korony będą mogli korzystać z ok. 20 aut Suzuki. - Chcemy wspólnie tworzyć długoterminową i stabilną politykę. Wsparcie w postaci samochodów to koszt około 1,6 miliona złotych - opisuje Piotr Dulnik.
- Produktem flagowym jest pierwsza drużyna, jednak z Suzuki dbamy również o to, aby jak najlepiej rozwijały się nasze grupy młodzieżowe. Obecnie trenuje u nas ponad 700 dzieci. Jest to ogromny potencjał i musimy wspólnie zapewnić, aby rozwijać to w dobrej atmosferze organizacyjnej i finansowej - dodaje Krzysztof Zając.
Wartość nowego kontraktu wynosi kilka mln zł rocznie (nie podano, ile dokładnie), wobec kilkuset tys. zł poprzedniej umowy. Nie poinformowano, na jak długo zawarto nowy kontrakt.
Dołącz do dyskusji: Suzuki zamiast Kolportera sponsorem tytularnym stadionu Korony Kielce