Świąteczna farma reklamuje TK Maxx
Sieć sklepów TK Maxx zaprezentowała najnowszą, świąteczną reklamę. Spot przedstawia grupę uroczych zwierząt, które ukazują się swoim właścicielom w nowych, stylowych strojach z TK Maxx. Marka podkreśla, że w swojej ofercie ma wyjątkowe prezenty dla wszystkich, w dodatku w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Świąteczna kampania TK Maxx wystartowała 13 listopada: 40-sekundowy spot opowiada historię niesamowicie stylowego gospodarstwa, które świętuje Boże Narodzenie w wielkim stylu. W rytm kultowego hitu y2k, “Let Me Blow Ya Mind”, Eve i Gwen Stefani, grupa zwierząt wychodzi ze stodoły prezentując, niczym jak na wybiegu, swoje wspaniałe, świąteczne stylizacje.
Zza drzwi stodoły jako pierwsza na ośnieżoną scenę wychodzi alpaka, odziana w zielony, wełniany golf i z przewieszoną przez szyję torebką. Zaraz za nią kroczy para kaczek, w puszystych kapciach, z perłami inspirowanymi Harrym Stylesem, eleganckim jedwabnym szalem i gustowną, różową muszką. Ostatni jest uroczy jeż, wybiegający na mróz w milusiej, różowej, kaszmirowej czapce. Do tej stylowej, zimowej parady dołącza również stylowa koza, znana już widzom z kampanii świątecznej TK Maxx z 2020 roku.
Temu niecodziennemu pochodowi przygląda się starsza para gospodarzy. Rolnik pyta żonę: „Kupiłaś wszystkim naszym zwierzętom markowe ubrania? Myślałem, że w tym roku mieliśmy nie przesadzać z wydawaniem na prezenty?”, na co kobieta odpowiada: „Dokładnie tak, mój drogi…". Para śmieje się, obserwując, jak ich zwierzęta przemykają w oddali, dumnie eksponując swoje wysokiej jakości prezenty za mniej z TK Maxx.
- Nasza świąteczna kampania celebruje wszystko, co nasi klienci kochają w TK Maxx w okresie Bożego Narodzenia. Wiemy, że ludzie chcą pokazać przyjaciołom i rodzinie, że zależy im na pięknych, wysokiej jakości prezentach, ale wiemy też, że większość z nas nadal uważnie obserwuje swoje finanse. Nasi genialni kupcy pracowali w tym roku niestrudzenie, aby pozyskać najlepszą w naszej historii kolekcję markowych prezentów – od elegancko zapakowanych świec, przez najnowsze okazje kosmetyczne i zabawkowe, po najlepsze włoskie torebki. Każdy znajdzie coś dla siebie pod jednym dachem, a klienci mogą cieszyć się wielkimi markami i świetną jakością w niesamowitej cenie, nawet do 60% taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Niezależnie od tego, czy obdarowujesz mamę, siostrzeńca, psa, czy nawet małą kozę, w te Święta w TK Maxx każdy może rozpieszczać swoich bliskich za mniej - powiedziała Deborah Dolce, SVP group marketing & corporate responsibility director.
TK Maxx ma w Polsce 53 sklepy.
Dołącz do dyskusji: Świąteczna farma reklamuje TK Maxx