SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Leo Burnett ze świąteczną kampanią Raffaello na ośmiu europejskich rynkach

Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) wystartowała z kolejnym spotem w ramach nowej platformy komunikacyjnej dla marki Raffaello. Reklama, podobnie jak jej poprzednia odsłona, jest emitowana nie tylko w Polsce, ale również na innych rynkach regionu CEE, m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech. 

Marka Raffaello, czyli popularne praliny z chrupiącym wafelkiem, kokosem i całym migdałem, w swojej komunikacji od lat podkreśla to, jak ważne jest wyrażanie uczuć.  Tym razem marka, we współpracy z agencją Leo Burnett, w swoim nowym spocie skupiła się na wyrażaniu romantycznej relacji osadzając historię w świątecznej atmosferze. 

Reklama ma oddać wyjątkowy charakter Raffaello – produktu, za pomocą którego można wyrazić to, co czujemy do drugiej osoby oraz radosne oczekiwanie na Święta Bożego Narodzenia. Nowy spot reklamowy Raffaello został w całości wyprodukowany w Polsce. Za produkcję odpowiada Dynamo.  

 

 

Dołącz do dyskusji: Leo Burnett ze świąteczną kampanią Raffaello na ośmiu europejskich rynkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl