Świeże polskie pomidory w reklamie Stokrotki (wideo)
Pod hasłem "Świeżość na uwadze mamy" ruszyła kolejna odsłona kampanii promocyjnej sieci sklepów Stokrotka.
Hasło nowego spotu sieci handlowej brzmi "Pomidory świeżo zerwane, prosto do Stokrotki!". Podkreśla się w nim jakość sprzedawanych w sklepach pomidorów pochodzących z Polski.
Spot reklamowy będzie emitowany do końca czerwca w stacjach telewizyjnych oraz w telewizji internetowej VOD: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Domo+, Puls2, TLC, TTV, TV PULS, TV4, TVN Fabuła, TVN Style, TVN24, TVP HD, TVP Historia, TVP Kultura, TVP Polonia, TVP Rozrywka, TVP Sport, TVS. Film jest również dostępny na kanale YouTube marki.
Komunikację uzupełniają materiały promocyjne POS w sklepach, informacje w gazetkach promocyjnych, social media oraz strona internetowa firmy.
Obecnie trwająca odsłona kampanii jest kolejną, w której Stokrotka promuje swoją ofertę handlową. W poprzednich reklamach pokazywano pieczywo i produkty na grilla.
Stokrotka należy do Grupy Kapitałowej Emperia. Firma nie ujawnia, kto odpowiada za przygotowanie kampanii.
Dołącz do dyskusji: Świeże polskie pomidory w reklamie Stokrotki (wideo)