„Sylwester Marzeń” w TVP z 5,1 mln widzów, sylwester Polsatu z 3,84 mln. O północy stacje oglądało 10,6 mln osób
Średnia widownia pokazanego w TVP2 i TVP Polonia „Sylwestra Marzeń” wyniosła 5,1 mln widzów, a „Sylwestrową Moc Przebojów” na antenie Polsatu, Polsatu News i Polsatu 2 śledziło 3,84 mln widzów. Nowy Rok z imprezami sylwestrowymi przywitało 10,63 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Sylwestra marzeń z Ostródy oglądało mniej widzów niż rok temu koncert w Zakopanem. Wzrosła za to widownia imprezy Polsatu, która tym razem odbyła się w studiu.
W kulminacyjnych godzinach, czyli między godz. 23.55 w sylwestra a 0.03 w Nowy Rok najwięcej widzów miała impreza sylwestrowa Telewizji Polskiej, którą na antenie Dwójki oglądało średnio 4,96 mln osób - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
313 tys. widzów oglądało „Sylwester Marzeń” na antenie TVP Polonia. Dodatkowe 360 tys. oglądających miała w tym czasie Jedynka, która również w okolicy północy przez kilka minut transmitowała imprezę.
Łączna widownia Dwójki, Jedynki i TVP Polonia wyniosła 5,63 mln widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sylwester-tvp-i-polsat-wpadki ##
Z kanałami Telewizji Polsat transmitującymi „Sylwestrową Moc Przebojów” nowy rok przywitało łącznie 5 mln widzów (z czego 4,19 mln w Polsacie, 419 tys. w Polsacie News i 391 tys. w Polsacie 2).
Łączna widownia wszystkich stacji pokazujących duże imprezy sylwestrowe wyniosła 10,63 mln osób. Ich udział w rynku wyniósł 72,57 proc.
Dla porównania rok temu nowy rok z imprezą TVP (transmisja również w TVP2, TVP1 i TVP Polonia) witało 6,04 mln widzów, Polsatu (Polsat, Super Polsat, Polsat News i Polsat 2) - 3,01 mln, a TVN - 2,12 mln osób. Łącznie było to 11,17 mln widzów.
„Sylwester Marzeń” liderem, ale stracił 140 tys. widzów
Spośród wszystkich imprez sylwestrowych największym zainteresowaniem cieszył się „Sylwester Marzeń” zorganizowany przez Telewizję Polską. 4,5-godzinne widowisko na antenie TVP2 śledziło 4,88 mln osób, a TVP Polonia - 216 tys. (daje to łączną widownię na poziomie 5,10 mln).
Dodatkowe 362 tys. widzów śledziło wydarzenie pokazywane w TVP1 (tych danych nie należy sumować, gdyż stacja ta relacjonowała imprezę tylko przez 8 minut).
Względem poprzedniego roku impreza TVP straciła około 140 tys. widzów - wówczas w TVP2 i TVP Polonia śledziło ją ponad 5,24 mln osób (w TVP2 Sylwester marzeń” stracił 40 tys. widzów, a w TVP Polonia - ponad 100 tys.).
„Sylwestrowa Moc Przebojów” zyskała 1,04 mln widzów
Zorganizowaną przez Telewizję Polsat w Katowicach „Sylwestrową Moc Przebojów” oglądało 3,24 mln widzów w Polsacie, 343 tys. w Polsacie News i 259 tys. w Polsacie 2 (rok temu było to odpowiednio 2,28 mln widzów w Polsacie, 178 tys. w Polsacie 2 i 167 tys. w Polsacie News, a także dodatkowe 171 tys. w Super Polsacie.
Łącznie na trzech antenach imprezę oglądało 3,84 mln widzów, podczas gdy rok temu na czterech antenach było to 2,80 mln osób (wzrost o 1,04 mln; w samym Polsacie „Sylwestrowa Moc Przebojów” zyskała 960 tys. widzów).
Tym razem imprezy sylwestrowej nie zorganizowała Telewizja TVN. Rok temu wydarzenie na głównej antenie śledziło 1,52 mln osób.
Kurski: „Sylwester Marzeń” z 5,9 mln widzów, koncert Polsatu z 3,2 mln
Tuż po zakończeniu imprez sylwestrowych prezes TVP Jacek Kurski poinformował (powołując się na dane MOR, które oficjalnie uznawane są tylko przez publicznego nadawcę), że „Sylwester Marzeń” w samej TVP2 oglądało średnio 5,9 mln widzów, a „Sylwestrowa Moc Przebojów” w samym Polsacie miała przeciętnie 3,2 mln osób.
Z danych MOR wynika, że „Sylwester Marzeń” w peaku na antenie TVP2 śledziło 8,04 mln widzów (było to 7 minut po północy - podczas utworu „Nie wolno zabić tej miłości” Zenona Martyniuka). Z kolei peak „Sylwestrowej Mocy Przebojów” przypadł na 0.04 - 4,75 mln.
Z serca dziękuję Widzom Telewizji Polskiej za 5. z rzędu wspaniałe zwycięstwo, kt. dali Sylwestrowi Marzeń. 5,9 mln śr. obejrzało wlk. taneczne show TVP2 (8,04 mln w piku o 0.07 na Nie wolno zabić tej miłości Z. Martyniuka). Sylwestrową Moc Przebojów-śr 3,2mln; pik 4,75mln o 0.04 pic.twitter.com/LAcEqUQuVu
— Jacek Kurski PL (@KurskiPL) January 1, 2021
Z danych telemetrycznych wynika, że Polacy 31 grudnia ub.r. spędzili przed telewizorem średnio 5 godzin, 34 minuty i 43 sekundy (o 4 minuty i 7 sekund więcej niż rok wcześniej), zaś 1 stycznia br. - 5 godzin, 52 minuty i 17 sekund (rok temu były to 2 minuty i 53 sekundy mniej).
Dołącz do dyskusji: „Sylwester Marzeń” w TVP z 5,1 mln widzów, sylwester Polsatu z 3,84 mln. O północy stacje oglądało 10,6 mln osób