SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sylwia Grzeszczak nową twarzą Deichmann

„Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą” to hasło nowej platformy komunikacyjnej sieci sklepów obuwniczych Deichmann. Nową twarzą marki została piosenkarka Sylwia Grzeszczak.

W nowej kampanii na sezon Wiosna / Lato 2022 marka Deichmann opowiada o poszukiwaniu wewnętrznej siły, by w każdej sytuacji być sobą - pozostać wierną swoim przekonaniom, móc zaufać swojemu instynktowi, a co najważniejsze - samej sobie.

- Każda kobieta mierzy się na co dzień z wieloma oczekiwaniami. Próbując im sprostać gonimy za doskonałością, przez co często zapominamy, że cenniejsza od bycia idealną jest wyjątkowość i niepowtarzalność, która tkwi w każdej z nas - mówi Małgorzata Tyliba, head of marketing and PR Central and Northeast Europe marki Deichmann. - Hasłem „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą" zachęcamy konsumentki, żeby budowały pewność siebie i skupiły się na tym, co w nich piękne i wartościowe, a nie na byciu idealnymi - dodaje Małgorzata Tyliba. 

Ambasadorką kampanii została piosenkarka Sylwia Grzeszczak.  

W kampanijnych spotach widzimy ją w różnych życiowych momentach – jako gwiazdę podczas przygotowań do koncertu czy sesji zdjęciowej, ale też koleżankę, sąsiadkę czy... zwariowaną panią domu.

Kampania zrealizowana jest w podziale na sezony Wiosna i Lato. Każdy ze spotów wraz z towarzyszącą im sesją zdjęciową utrzymany jest więc w innym klimacie.

Ścieżką dźwiękową kampanii został nowy singiel Sylwii Grzeszczak pt. „Dżungla”.

Wiosenna kampania Deichmann

Wiosenna odsłona kampanii wystartuje 28. marca. W emisji będzie zarówno główny, 30-sekudnowy spot, jak i trzy 15-sekundowe skróty, dostosowanie komunikatem do różnych grup docelowych kampanii, jak również działania sponsorskie. Każdy ze spotów będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD.

Komunikacja w telewizji będzie wsparta również działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, Instagram i Facebook, na potrzeby których powstały odrębne wersje materiałów filmowych, dostosowane przekazem do różnych segmentów konsumenckich. Kampanii towarzyszą także działania w prasie, punktach sprzedaży Deichmann czy PR-ze.

Premiera letniej odsłony kampanii planowana jest na 2 maja.

Za koncept strategiczny nowej platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, która w 2021 roku wygrała przetarg na obsługę marki Deichmann.

Za produkcję sesji zdjęciowej i materiałów filmowych odpowiedzialne było studio Tango Production, a za postprodukcję odpowiadało studio Lunapark. Spot wyreżyserował Marcin Starzecki. Zdjęcia do kampanii są autorstwa Marka Straszewskiego. Media kupowane są natomiast przez dom mediowy Starcom.

Deichmann w przeszłości angażował do kampanii reklamowych aktorkę i piosenkarkę Julię Wieniawę czy piosenkarkę Margaret.

Dołącz do dyskusji: Sylwia Grzeszczak nową twarzą Deichmann

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tobiaszek
Sylwia Grzeszczak najlepsza na eurowizje....
0 0
odpowiedź
User
trafna decyzja
Dobrze dobrana pod względem większości klientek tego badziewia, trzy razy droższego niż gdzie indziej. Przeważnie botki z wióra powstałego ze zmielonych butelek PET w Deichmann od 120 zł w górę. W większych Carrefourach, w tych które mają dział odzieżowy to samo od 20 złotych. Pani Sylwia? Jej kwintesencja to tekst, a jeszcze bardziej teledysk „Małe rzeczy”
0 0
odpowiedź
User
trafna decyzja
Dobrze dobrana pod względem większości klientek tego badziewia, trzy razy droższego niż gdzie indziej. Przeważnie botki z wióra powstałego ze zmielonych butelek PET w Deichmann od 120 zł w górę. W większych Carrefourach, w tych które mają dział odzieżowy to samo od 20 złotych. Pani Sylwia? Jej kwintesencja to tekst, a jeszcze bardziej teledysk „Małe rzeczy”


ona ma warunki woklane, jest wykształcona, ale to co robi publicznie dla mnie jest nie do przyjęcia. Może się to zmieni, na razie jest jak jest.
0 0
odpowiedź