Sympatia Plus reklamowana jako „sprawdzony sposób na miłość” (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu randkowego SympatiaPlus.pl (Grupa Onet). W akcji witryna jest promowana jako „sprawdzony sposób na miłość”.
Kampania reklamowa serwisu SympatiaPlus.pl podkreśla, że dzięki certyfikowanemu testowi dopasowania ułatwia on poznawanie tylko tych osób, z którymi mamy szansę na zbudowanie wartościowej relacji. W akcji wykorzystywane są dwa typy reklam: męski i damski.
Przypomnijmy, że SympatiaPlus.pl została uruchomiona przez Grupę Onet w lutym br. jako nowa wersja serwisu StworzeniDlaSiebie.pl (więcej o tym). W marcu SympatiaPlus.pl zanotowała 301 tys. użytkowników i 5 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).
Akcja reklamowa od 17 czerwca jest prowadzona w radiu, kinach, prasie oraz serwisach Grupy Onet. Kampania potrwa do końca sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Sympatia Plus reklamowana jako „sprawdzony sposób na miłość” (wideo)