Udany debiut „Szansa na sukces. Opole 2019” w TVP2. 1,76 mln widzów
Pokazany w niedzielę po południu w TVP2 pierwszy odcinek nowego programu „Szansa na sukces. Opole 2019” oglądało średnio 1,76 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
W niedzielę, 7 kwietnia br. o godz. 15.15 telewizyjna Dwójka pokazała pierwszy odcinek nowego widowiska muzycznego „Szansa na sukces. Opole 2019”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,76 mln osób. Przełożyło się to na 18,37 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 3,11 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 898 tys., a w 16-59 - 1,43 mln).
W niedzielę prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski na Twitterze poinformował, że pierwszy odcinek „Szansa na sukces. Opole 2019” śledziło 2,2 mln osób, a w peaku było to 2,45 mln. Powołał się na dane MOR, które uznawane są tylko przez Telewizję Polską.
https://t.co/ss3rnRMOES
— Jacek Kurski PL (@KurskiPL) 8 kwietnia 2019
Świetne recenzje i wyniki nowości TVP! Wisła-Piast: TVP2+Sport śr.1,3mln, pik 1,6mln DDD odc.6: śr.2,7mln, pik 3,25mln.
Szansa na sukces: śr 2,2mln, pik 2,45mln; Stulecie Winnych odc.6: śr. 3mln pik 3,15mln. To był rok: śr 2,2mln pik 2,42mln. Dziękujemy! pic.twitter.com/EV7QoXuQsm
Formuła „Szansa na sukces. Opole 2019” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012. W nowym programie nagrodą główną będzie udział w konkursie Debiuty podczas tegorocznego Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.
Nowy program prowadzi Artur Orzech.
Kolejne odcinki programu „Szansa na sukces. Opole 2019” Dwójka będzie pokazywać w niedziele o godz. 15.15. Początkowo muzyczne widowisko miało być emitowane w niedziele o godz. 21.15 w TVP1, ale publiczny nadawca podjął decyzję o zmianie pasma i stacji.
Dołącz do dyskusji: Udany debiut „Szansa na sukces. Opole 2019” w TVP2. 1,76 mln widzów