Szef-zrzęda powraca w kampanii Pracuj.pl (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj), realizowana pod hasłem "Szef i reszta". Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa, K2 Media, Prime Time i dział wewnętrzny Pracuj.pl.
"Szef i reszta" to trwająca od października ubiegłego roku kampania, promująca aplikację mobilną serwisu Pracuj.pl.
Spoty wykorzystujące hasło „Sprawdź, czy nie szukasz”, z przymrużeniem oka obrazują sytuacje zawodowe, które mogą zmotywować do podjęcia decyzji o zmianie pracy.
Najnowsze spoty przygotowane w ramach kampanii pokazują szefa karcącego pracowników za to, że nie wypełniają obowiązków zgodnie z wyśrubowanymi przez niego normami.
Spoty emitowane będą w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak TVN, Polsat, TVP, a także w serwisach VOD oraz social mediach. Kampania obecna będzie w ogólnopolskich i regionalnych serwisach informacyjnych oraz największych rozgłośniach radiowych.
Akcję wspierają reklamy w sieci bankomatów w całej Polsce i na citylightach w 21 miastach – m.in. Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu.
Na potrzeby kampanii przygotowano także aktywności na kanałach własnych i profilach społecznościowych marki oraz w mediach regionalnych w całej Polsce. Całość działań zaplanowano do końca listopada.
W poprzednich odsłonach szef występował m. in. jako trener fitnessu i coach.
Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu „Sprawdź, czy nie szukasz” agencja Brain. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy K2 Media. Działania performance prowadzone są przez dział promocji online Pracuj.pl.
W Grupie Pracuj kampanię koordynowały Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.
Dołącz do dyskusji: Szef-zrzęda powraca w kampanii Pracuj.pl (wideo)