„Szkło kontaktowe” hitem TVN24. Widownia w górę
Choć „Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 już od 19 lat, to nadal cieszy się ogromną popularnością. W tym roku codzienny magazyn ogląda o 70 tys. widzów więcej niż rok temu – wynika z danych firmy Nielsen.
O „Szkle kontaktowym” znów zrobiło się głośno, gdy we wtorek z programem pożegnali się Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski. Oboje opuścili zespół magazynu, by stworzyć nowy program, który nadawany będzie na antenie TVP Info. Będzie on nadawany od września w dni powszednie o 21.00.
„Szkło” pozostaje cały czas jednym z najchętniej oglądanych programów TVN24. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 stycznia do 18 lipca 2024 roku wyniosła 654 tys. osób, co przełożyło się na 7,01 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 2,90 proc. w grupie komercyjnej 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 zyskał ponad 70 tys. widzów. W okresie od 1 stycznia do 18 lipca 2023 roku oglądało go 582 tys. osób przy udziale wynoszącym 5,95 proc. i 2,57 proc.
Widownia “Szkła kontaktowego” dochodzi do miliona widzów
W tym roku najwięcej widzów audycja zgromadziła 23 stycznia br. To wydanie prowadził Tomasz Sianecki, a jego gościem była Kamila Kalińczak. Był to odcinek emitowany po wydaniu specjalnym dotyczącym wypuszczenia Mariusza Kamińskiego i Macieja Wąsika z więzienia. Oglądało go niemal milion widzów.
„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Jest to magazyn satyryczno-publicystyczny, w którym omawiane są aktualne wydarzenia polityczne, zwykle w dość luźny i swobodny sposób.
W najbliższych miesiącach do zespołu „Szkła” mają dołączyć dwie nowe osoby. Trwają z nimi jeszcze rozmowy.
Wśród prowadzących „Szkła kontaktowego” są Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Michał Kempa, Wojciech Fiedorczuk czy Tomasz Jachimek. Komentatorami w programie są jeszcze m.in. Marek Przybylik, Henryk Sawka czy Katarzyna Kwiatkowska.
Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” hitem TVN24. Widownia w górę