„Szkolenia - to się opłaca!” w nowej odsłonie (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczął się drugi etap kampanii „Szkolenia – to się opłaca!”. Akcję – na zlecenie PARP – przygotowały firmy Ecorys Polska, Media On, Kolman i VMG.
W drugiej odsłonie kampanii „Szkolenia – to się opłaca!” przedsiębiorcy znani z jej pierwszego etapu – rozpoczętego wiosną br. (więcej na ten temat) – opowiadają, jak ich firmy rozwinęły się dzięki szkoleniom pracowników. Takie przekazy promują inwestowanie we wzrost kompetencji zawodowych pracowników przez wykorzystanie wsparcia Europejskiego Funduszu Społecznego. Kampania zachęca do odwiedzenia w tym celu strony internetowej inwestycjawkadry.pl lub zadzwonienia na infolinię.
Akcja – prowadzona na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – obejmuje reklamy w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz eventy w galeriach handlowych. Kampanię realizuje konsorcjum złożone z firmy Ecorys Polska, pełniącej funkcję lidera projektu, a także domu mediowego Media On oraz agencji Kolman i VMG.
Dołącz do dyskusji: „Szkolenia - to się opłaca!” w nowej odsłonie (wideo)