SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

”Szpilki na Giewoncie” i „Ludzie Chudego” na bilboardach (foto)

Startuje kampania jesiennej ramówki Polsatu, w ramach której promowane będą dwa nowe seriale "Szpilki na Giewoncie" oraz "Ludzie Chudego", drugi sezon "Hotelu 52", show "Stand up. Zabij mnie śmiechem" oraz Liga Mistrzów.
 

Kompleksowa promocja zewnętrzna ruszy 1 września, ale wybrane formaty są komunikowane już od zeszłego tygodnia ( „Szpilki na Giewoncie”, „Hotel 52” - emisja od 2 września).



Kampania ogólnopolska swoim zakresem obejmuje prasę, radio, internet, outdoor (w tym nośniki wielkoformatowe). Za kreację kampanii odpowiada agencja Focus Media Group oraz Dział Promocji, działający w ramach Pionu Marketingu Polsatu. Media zaplanował PHD Media Direction we współpracy z Pionem Marketingu Polsatu.

Dołącz do dyskusji: ”Szpilki na Giewoncie” i „Ludzie Chudego” na bilboardach (foto)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sggg
co to za gówno jest?
odpowiedź
User
oko
Ten biedny Polsacina zachęca widzów jak tylko może...nawet bilbordami.Ale nie wróżę wysokiej oglądalności jak ze swoim programem ruszy świetny TVN.
odpowiedź
User
pol
TVN najlepszy.!!!
odpowiedź