Szybki wzrost na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej w Europie Zach.
Cyfrowe sieci ekranów w miejscach publicznych, takich jak lotniska, dworce, supermarkety czy hotele, generują nowe szanse dla reklamodawców i mają się w najbliższych latach rozwijać w szybkim tempie w Europie Zachodniej.
Między 2007 a 2012 rokiem wydatki na cyfrową reklamę out-of-home w krajach Europy Zachodniej mają zwiększyć się prawie czterokrotnie: ze 160 do 626 milionów euro - informuje serwis MarketWatch, powołując się na raport firmy ReportLinker i niemieckiej firmy badawczej Goldmedia.
W 2012 roku segment ten ma stanowić już około 10 procent wszystkich dochodów z reklamy out-of-home w Europie Zachodniej.
Dla porównania, w USA rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej według prognozy firmy PQ Media w bieżącym roku zanotuje wzrost wartości o 11,2 procenta, do 2,43 miliarda dolarów. Obecnie segment ten stanowi 29,1 procenta wszystkich wydatków na reklamę zewnętrzną za oceanem.
Dołącz do dyskusji: Szybki wzrost na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej w Europie Zach.