Wakacyjna pochwała luzu w nowej kampanii T-Mobile (wideo)
Sieć T-Mobile promuje w wakacyjnej kampanii reklamowej ofertę na kartę. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.
Nowa kampania T-Mobile nawiązuje do estetyki i stylu poprzednich reklam sieci. Odwołuje się do wartości bliskich najmłodszym grupom abonentów – wolności, braku ograniczeń i przełamywania ograniczeń. 35-sekundowa reklama operuje abstrakcyjnymi skojarzeniach i odwołaniami, co wpisuje się w styl komunikacji marki do młodszych klientów.
Dla klientów przygotowano konkursy w mediach społecznościowych, w których do wygrania jest 2,5 tys pakietów internetu. Potrwają do końca sierpnia.
Najnowsza kampania obejmuje również działania w kanałach digital, OOH, kinach i POS. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych (Facebooku, Twitterze i Instagramie) prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
Od lipca T-Mobile prowadzi kampanię "Teraz Możesz!", reklamującą ofertę Bez Limitu.
Dołącz do dyskusji: Wakacyjna pochwała luzu w nowej kampanii T-Mobile (wideo)