T-Mobile z pierwszą zdalnie przygotowaną kampanią. „Jesteśmy dla Ciebie”
Pod hasłem „Jesteśmy dla Ciebie” ruszyła nowa kampania reklamowa T-Mobile Polska, poświęcona aktualnej sytuacji milionów Polaków na kwarantannie domowej. To pierwsza kampania reklamowa operatora przygotowana w trybie zdalnym przez departament zarządzania marką T-Mobile oraz zespół agencji DDB Warszawa. W działania zaangażowane są także Mindshare, VMLY&R, Papaya Films, Xantus i Juice.
Bohaterami spotu T-Mobile Polska są - jak podano w komunikacie - "prawdziwe rodziny, które samodzielnie nagrały sceny ze swoim udziałem za pomocą smartfonów". Wszystkie zdjęcia powstały bez udziału ekipy filmowej i bez wychodzenia z domu.
Również kompozytor muzyki oraz lektor nagrali materiały w swoich domach. Całość została zdalnie skoordynowana na żywo przez reżysera spotu oraz zespół domu produkcyjnego.
Kampania od briefu do ukazania się jej w mediach powstała w tydzień.
T-Mobile „Jesteśmy dla Ciebie”
Działania pod hasłem „Jesteśmy dla Ciebie” będzie można zobaczyć od najbliższej soboty, 28 marca w telewizji, internecie, social mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Akcję przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile oraz zespół agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi agencja VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję odpowiada studio Xantus, a za dźwięk – studio Juice.
W ub.r. T-Mobile Polska zanotował spadek przychodów o 1,8 proc. do 6,385 mld zł oraz wzrost zysku EBITDA AL. o 0,9 proc. do 1,645 mld zł. Na koniec roku telekom miał 10,954 mln użytkowników, o 167 tys. więcej niż rok wcześniej.
AKTUALIZACJA: 10.04.2020
DDB i Papaya opowiadają o kulisach powstania kampanii dla T-Mobile.
Najnowsza kampania T-Mobile powstała w wyjątkowych okolicznościach. W wyniku rządowych regulacji oraz troski o zdrowie twórców cały spot został zrealizowany całkowicie zdalnie. Nikt z twórców ani aktorów nie wyszedł z domu. Cały proces od briefu do gotowego filmu zajął dosłownie kilka dni. Krótki film zdradza szczegóły powstania projektu.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile z pierwszą zdalnie przygotowaną kampanią. „Jesteśmy dla Ciebie”
to teraz czeka nas ostro redukcja kosztów - wszędzie.