T-Mobile wprowadza zmiany w ofercie Magenta Biznes dla firm
Operator sieci T‑Mobile zaprezentował nową odsłonę taryf Magenta Biznes. Teraz większy pakiet znacznie szybszego internetu dostępny jest już w najniższej taryfie, a abonenci zyskali też dodatkowe minuty do Unii Europejskiej.
Nowa oferta Magenta Biznes S oraz M oferuje internet podniesiony z 20 Mb/s do 30 Mb/s. W wersji L pozostaje on na poziomie 200 Mb/s, a w VIP – bez limitu. To nie wszystko: z większego pakietu korzystać będą mogli również posiadacze pierwszej z wymienionej taryf (S), którzy do dyspozycji będą mieć od teraz nie 10, a 20 GB miesięcznie. Przez pierwsze trzy miesiące będzie to natomiast 40 GB na miesiąc. W wypadku wyższych planów taryfowych dostęp do internetu w dalszym ciągu jest przy tym nielimitowany.
Wszystkie taryfy z oferty Magenta Biznes zostały też wzbogacone o zapas 100 minut do Unii Europejskiej. W przypadku wariantów M, L i VIP klient otrzyma dodatkowe pakiety minut do Unii Europejskiej dzielone między wszystkie karty SIM w firmie w obrębie tego samego konta abonenckiego. I tak – dla oferty Magenta Biznes M będzie to 100 minut, w wypadku wersji L – odpowiednio 200 min, z kolei dla opcji Magenta Biznes VIP analogicznie 500 minut na połączenia z innymi krajami.
Prócz tego, plany taryfowe we wszystkich wariantach biznesowych oferują dostęp do sieci 5G, a dodatkowo nielimitowane usługi telekomunikacyjne - czyli SMS-y, MMS-y oraz rozmowy w kraju i w roamingu w Unii Europejskiej. Za poszczególne pakiety klienci zapłacą: 45 zł w wariancie S, 75 zł dla wariantu M, 90 zł w przypadku wersji L oraz 120 zł w opcji VIP.
Kolejną nowością jest to, że użytkownicy oferty Magenta Biznes mogą dokupić dodatkowe karty SIM za 35 zł netto miesięcznie każda. A jeśli po siedmiu miesiącach okaże się ona niepotrzebna, nieużywana karta będzie kosztować firmę 1 zł netto w skali miesiąca. W każdym momencie można ponadto wrócić do ponownego użytkowania karty.
W trzecim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 2,2 proc. do 1,656 mld zł i skorygowanego zysku EBITDA AL o 5,5 proc. do 457 mln zł. Na koniec września br. telekom miał 11,425 mln klientów, o 354 tys. więcej niż rok wcześniej. Liczba klientów abonamentowych zwiększyła się z 7,581 do 7,748 mln, a tych korzystających z ofert prepaidowych - z 3,49 do 3,677 mln.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile wprowadza zmiany w ofercie Magenta Biznes dla firm