T-Mobile Polska: konsumenci chcieliby płacić taniej, ale my nie będziemy liderem taniości
Na rynku telekomunikacyjnym T-Mobile nie zamierza być liderem niskich cen, bo potrzebuje pieniędzy na inwestycje w usługi i technologie. Operator zapowiada dalszy rozwój oferty w segmentach klienta indywidualnego i biznesowego, jednak zdaniem dyrektora sprzedaży na obniżki cen klienci firm telekomunikacyjnych nie mają co liczyć.
– Domyślam się, że konsumenci chcieliby płacić taniej. My uważamy, że ten poziom już jest bardzo niski w Polsce, i myślę, że każdy konkurent to potwierdzi – podkreśla Wojciech Kliniewski, dyrektor sprzedaży T-Mobile Polska. – Na pewno nie będziemy liderem taniości, ponieważ na koniec dnia chcemy mieć marżę, którą chcemy inwestować w nasze usługi i technologie. Ale zobaczymy, co będzie się działo na rynku, jak agresywna będzie konkurencja i na pewno pola nie odpuścimy – zapewnia.
Poza inwestowaniem w technologię i podnoszeniem jakości usług, priorytetem operatora jest poprawianie jakości obsługi klienta. Kliniewski podkreśla, że od lat wartość inwestycji w ten obszar stanowi znaczący udział w kosztach firmy.
– Nowa technologia, doskonały produkt czy doskonały serwis to dzisiaj za mało. Stąd też od lat kwestia obsługi klienta jest jednym z najważniejszych elementów w strategii naszej kadry zarządczej – tłumaczy Wojciech Kliniewski.
Operator będzie dbał o innowacyjność. Największym celem w tym zakresie w tym roku będzie wejście T-Mobile w sektor usług bankowych. Operator wspólnie z Alior Bankiem ma zamiar świadczyć usługi bankowe zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Trwają prace nad szczegółami oferty.
– Usług i innowacji będzie w tym roku cała masa, ale najważniejszą jest współpraca, którą podejmujemy z Aliorem, więc wejście do sektor usług bankowych, co będzie największą tegoroczną innowacją – mówi Wojciech Kliniewski, dyrektor sprzedaży T-Mobile Polska.
W grudniu Alior Bank zawarł z T-Mobile Polska umowę o współpracy, zgodnie z którą operator ma oferować swoim klientom produkty i usługi bankowe, takie, jak: rachunki, depozyty, kredyty, pożyczki i limity kredytowe oraz karty płatnicze. Ma to być pierwszy w Europie tak kompleksowy projekt współpracy banku i firmy telekomunikacyjnej. Według zapowiedzi, szczegóły oferty mają być znane w I połowie roku.
Łączona oferta będzie dedykowana zarówno osobom fizycznym, jak też małym i średnim firmom (lub osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą).
Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska: konsumenci chcieliby płacić taniej, ale my nie będziemy liderem taniości
Mam też internet bezprzewodowy na abonament, ale wyczerpał się limit, chciałem więc zapłacić i zwiększyć limit, ale po prostu doładowali, konto i doliczyli do faktury, problem w tym że to faktura na kogoś innego, a nie było żadnej weryfikacji.
Pełen profesjonalizm, ale za to nie jest tanio.