T-Mobile Polska z nowym serwisem korporacyjnym
Pod adresem firma.t-mobile.pl ruszył nowy serwis korporacyjny T-Mobile Polska, operatora sieci T-Mobile i Heyah. Firma przygotowała stronę wspólnie z agencją interaktywną Engine.
Serwis firma.t-mobile.pl stanowi interaktywną wizytówkę T-Mobile Polska, zgodną z odświeżoną wiosną br. identyfikacją wizualną firmy (więcej na ten temat). - Nowa witryna kładzie akcent na główne wartości marki T-Mobile jakimi są: kompetencje, prostota i innowacje dając nam szerokie możliwości interakcji ze społecznościami, co jest dla nas priorytetowe. Liczę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie a przybliżenie obszarów funkcjonowania T-Mobile pozwoli inaczej spojrzeć na zmieniające się dziś z dnia na dzień możliwości świata nowoczesnej i zaawansowanej technologicznie telekomunikacji - opisuje Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska.
Serwis został przygotowany w oparciu o technologię Responsive Web Design, dzięki czemu wyświetla się optymalnie na wszystkich urządzeniach mobilnych. Na stronie użytkownicy mogą przeglądać materiały wideo z youtube’owego konta T-Mobile Polska i wpisy z uruchomionego niedawno twitterowego profilu firmy oraz korzystać z jej biura prasowego.
Za współprzygotowanie koncepcji, wdrożenie i obsługę serwisu firma.t-mobile.pl odpowiada agencja interaktywna Engine.
W maju br. główny portal T-Mobile Polska, działający pod adresem t-mobile.pl, odwiedziło 2,14 mln użytkowników (według badania Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska z nowym serwisem korporacyjnym