DDB&tribal przejmuje od FCB Bridge2fun obsługę reklamową T-Mobile Polska
Agencja DDB&tribal wygrała przetarg na obsługę reklamową T-Mobile Polska. Poprzednio przez ponad trzy lata dla telekomu pracowała agencja FCB Bridge2fun.
Według ustaleń Wirtualnemedia.pl, T-Mobile Polska i DDB&tribal uzgadniają obecnie szczegóły współpracy. Telekom na razie nie potwierdza oficjalnie wyniku przetargu.
Przetarg był prowadzony od listopada ub.r. W jego finałowym etapie brały udział agencje DDB&Tribal, Saatchi&Saatchi IS, Change Serviceplan i FCB Bridge2Fun.
Ta ostatnia poprzednio pracowała dla T-Mobile Polska. Obsługiwała firmę od jesieni 2015 roku - początkowo jako agencja wspomagająca (funkcję głównej agencji pełniła Leo Burnett), a od 2016 roku w całości odpowiadała za kreację reklam ATL-owych telekomu.
FCB Bridge2Fun przygotowała dla T-Mobile serię kampanii w konwencji muzycznej, w których występowały znane osoby, m.in. Tomasz Kot, Kinga Preis, Patricia Kazadi, Agnieszka Szulim, Piotr Kędzierski, Maja Ostaszewska, Piotr Stramowski i Bogusław Linda.
Natomiast od wiosny ub.r. w reklamach sieci pojawiała się dziennikarka Dorota Wellman. Jesienią wystąpiła w kampaniach oferty Magenta Biznes, T-Mobile na Kartę i oferty rodzinnej.
T-Mobile będzie reklamować internet światłowodowy
- Zamierzamy w nadchodzącym czasie utrzymać podobną intensywność naszej komunikacji, jak to miało miejsce w ciągu całego roku - mówił portalowi Wirtualnemedia.pl pod koniec ub.r. Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką w T-Mobile. - Cały czas optymalizujemy przy tym nasze działania mediowe, chętnie eksplorujemy nowe obszary i kanały dotarcia. Widzimy pojawiające się możliwości związane choćby z nośnikami outdoorowymi ale przede wszystkim ogromny potencjał, jaki tkwi w kanałach cyfrowych. Działania tam z pewnością będziemy intensyfikowali - zapowiedział.
W bieżącym kwartale telekom wprowadzi do sprzedaży internet światłowodowy, który będzie oferował na łączach Orange Polska.
Ostatnio T-Mobile Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę public relations - wybrał agencję 24/7 Communication, a zakończył współpracę z Monday. Natomiast jego obsługą mediową zajmuje się bez zmian Mindshare Polska.
W trzecim kwartale ub.r. T-Mobile Polska osiągnął 1,69 mld zł przychodów (5,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln zł zysku EBITDA (po wzroście o 11,5 proc. w skali roku). Na koniec września firma miała 10,69 mln klientów, o 396 tys. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: DDB&tribal przejmuje od FCB Bridge2fun obsługę reklamową T-Mobile Polska