T-Mobile pozwala na rezygnację w ciągu 30 dni od umowy ze zwrotem pieniędzy. "Klienci chcą wolności" (wideo)
Rusza nowa kampania reklamowa T-Mobile, promująca nową propozycję operatora dla nowych klientów. Od teraz mogą oni zrezygnować z oferty T-Mobile w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów. Działania przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile, DDB Warszawa, VMLY&R, Digitas (Grupa Publicis) i Mindshare.
Nowa oferta T-Mobile „Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy” zapewnia klientom możliwość wypowiedzenia umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia, gwarantując jednocześnie pełny zwrot kosztów aktywacji, abonamentu i ceny telefonu w ofercie abonamentowej.
Jak wyjaśniał na konferencji inaugurującej kampanię prezes zarządu T-Mobile Polska, Andreas Maierhofer, oferta wynika z oczekiwań konsumentów. - Klienci chcą wolności - mówił Maierhofer.
Ofertę promują spoty - wizerunkowy wskazuje jak bardzo trudne, ale i absurdalne jest dokonywanie wyboru wyłącznie na podstawie deklaracji. Reklamy produktowe przedstawiają telefony i pakiety objęte promocją (Nokia 6.2, Samsung Galaxy A51, Xiaomi Redmi Note 8T).
Pakiety T-Mobile
W ramach oferty „Gwarancja najlepszej sieci” klienci mogą zdecydować się na opcje bez telefonu w pakietach S, M i L, czyli za: 39 zł miesięcznie (5 GB danych), 49 zł miesięcznie (15 GB danych) oraz 59 zł miesięcznie (30 GB do dyspozycji).
Na klientów czekają również oferty z popularnymi telefonami za złotówkę, np. Xiaomi Redmi Note 8T w wariancie za 89 zł miesięcznie, Nokia 6.2 w opcji za 99 zł miesięcznie lub Samsung Galaxy A51 w abonamencie za 129 zł miesięcznie. Modele te pojawią się w kampanii reklamowej. Do wyboru będą też inne smartfony m.in. Samsung Galaxy A50 i A70 oraz Huawei P Smart Z oraz P Smart 2019.
Osoby, które zakupią starter T Mobile na kartę na taryfie Frii i w ciągu 30 dni od wykonania pierwszego połączenia aktywują ofertę „Bez limitu z 10 GB i Supernet Video za 30 zł”, w przypadku niezadowolenia z jakości sieci, mogą zwrócić się do operatora w ciągu 30 dni od aktywacji o jednorazowy zwrot opłaty za korzystanie z usługi.
Rezygnacja w tym przypadku odbywa się również poprzez wysłanie odpowiednich dokumentów na wskazany adres fizyczny bądź mailowy lub poprzez przedłożenie rezygnacji w salonie T Mobile. Po złożeniu dokumentów operator skontaktuje się z klientem w celu weryfikacji danych, a następnie zwróci środki na wskazane konto bankowe.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja Digitas (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
W trzecim kwartale ub.r. T-Mobile Polska zanotował spadek przychodów o 4,5 proc. do 1,612 mld zł oraz wzrost zysku EBITDA AL o 3,4 proc. do 423 mln zł. Liczba klientów operatora zwiększyła się o 215 tys. do 10,908 mln.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile pozwala na rezygnację w ciągu 30 dni od umowy ze zwrotem pieniędzy. "Klienci chcą wolności" (wideo)