Tablety coraz częściej wykorzystywane do oglądania treści wideo
Ponad 70 proc. konsumentów ogląda treści wideo za pomocą urządzeń innych niż odbiorniki telewizyjne. Coraz częściej w tym celu wykorzystywane są tablety.
Z globalnego badania przeprowadzonego przez firmę badawczą NPD DisplaySearch wynika, że poziom korzystania z tabletów przez konsumentów w celu oglądania telewizji i innych treści wideo w ciągu ostatniego roku podwoił się.
Najszybciej rozwijającym się regionem była Turcja, gdzie odsetek posiadaczy tabletów używających ich do oglądania telewizji i innych treści wideo zwiększył się z 3,1 proc. w 2011 roku do 16,5 proc. w roku 2012. Wysokie wzrosty odnotowano również w Niemczech (prawie czterokrotnie r/r) oraz we Francji i USA (ponad trzykrotnie r/r).
Poza tabletami konsumenci wykorzystują do oglądania telewizji i wideo także inne alternatywne dla telewizorów urządzenia elektroniczne. Ponad 70 proc. respondentów używa w tym celu tabletów, laptopów, smartfonów, odtwarzaczy MP3 oraz komputerów stacjonarnych.
Jednocześnie dla 30 proc. konsumentów odbiorniki telewizyjne pozostają jedynym urządzeniem wykorzystywanym do oglądania telewizji i wideo.
Dołącz do dyskusji: Tablety coraz częściej wykorzystywane do oglądania treści wideo