Michel Moran reklamuje „sekretne sosy TaoTao”
Wystartowała kampania reklamowa sosów orientalnych TaoTao (produkowanych przez Tan-Viet International) z udziałem kucharza Michela Morana, znanego głównie z programów kulinarnych TVN.
W spocie Michel Moran pokazuje kilka potraw, do których dodaje sosy TaoTao, jednocześnie opisuje to w zabawnych rymowankach. Reklama informuje też, że TaoTao jest liderem wśród sosów orientalnych (według danych z panelu NielsenIQ z 2020 roku).
Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Michel Moran kilka lat temu zrealizował już we współpracy z Tan-Viet International 8-odcinkowy program „Mapa smaków”, w których podróżował po Wietnamie, a potem w studiu razem z blogerami kulinarnymi sprawdzał, jak tamtejsze dania można przyrządzać w Polsce. W cyklu produkty TaoTao i Vifon były obecne poprzez lokowanie produktu.
Michel Moran w reklamach występuje regularnie od kilku lat, popularność zdobył jako juror w talent-showach „MasterChef” i „MasterChef Junior” w TVN. W ub.r. był jedną z gwiazd kampanii sklepów Neonet, wcześniej reklamował m.in. catering dietetyczny LightBox, sprzęt kuchenny Zwieger, sklepy Makro oraz wystąpił w kilku kampaniach przekąsek Lisner.
Dołącz do dyskusji: Michel Moran reklamuje „sekretne sosy TaoTao”