Pięć domów mediowych walczy o obsługę 8 mln zł budżetu Tauronu
W przetargu na mediową obsługę spółki Tauron Sprzedaż (należącej do Grupy Tauron) oferty złożyło pięć domów mediowych. Są to: Codemedia, Initiative Media Warszawa, MediaCom, Media Group i Starcom.
Przetarg ogłoszony przez Tauron w drugiej połowie marca obejmuje kompleksową obsługę w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach, takich jak telewizja, radio i praca oraz realizacji kampanii reklamowych.
Oferty w nim złożyło pięć domów mediowych: Codemedia, Initiative Media Warszawa, Mediacom, Media Group i Starcom. Ta ostatnia firma poprzednio zajmowała się obsługą mediową Tauron Sprzedaż.
Spółka planuje podpisać umowę ramową z maksymalnie dwoma agencjami. Kontrakt zostanie zawarty na okres 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia o kolejne sześć. Roczny budżet mediowy spółka oszacowała na 8 mln zł netto, czyli 9,84 mln zł brutto.
Firma nie podaje, kiedy wybierze zwycięzców przetargu.
Równolegle trwa przetarg na obsługę kreatywną spółki Tauron Sprzedaż. Oferty w nim złożyły agencje Hand Made, Grandes Kochonos, S4, Fabryka Idei i Czart.
Dołącz do dyskusji: Pięć domów mediowych walczy o obsługę 8 mln zł budżetu Tauronu