„Tele Świat” liderem wśród dwutygodników telewizyjnych
W lutym 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2013 roku wyniosła 401 047 egz. Była ona o 2,97 proc. większa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 222 927 egz. Magazyn ten pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 8,91 proc.
Trzecie lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lutym 2013 roku na poziomie 73 543 egz., po wzroście o 4,37 proc.
Wirtualnemedia.pl | luty | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 401047 | 389462 |
TV14 | 222927 | 204688 |
Ekran TV | 73543 | 70464 |
W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 10,68 proc.) pochwalić się mógł „Tele Świat”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Ekran TV” - było to 9,65 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | luty | styczeń |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 401047 | 362351 |
TV14 | 222927 | 231480 |
Ekran TV | 73543 | 81394 |
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem wśród dwutygodników telewizyjnych