„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, „Ekran TV” stracił najwięcej
W lipcu br. na pozycji lidera wśród dwutygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Świat”, który jako jedyny w zestawieniu pochwalić się mógł wzrostem średniej sprzedaży ogółem. Z kolei najwięcej stracił „Ekran TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2013 roku wyniosła 340 244 egz. Była ona o 0,35 proc. większa niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 172 082 egz., po spadku o 10,01 proc.
Trzecie pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lipcu br. na poziomie 56 305 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 12,84 proc.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 340 244 | 339 073 |
TV14 | 172 082 | 191 229 |
Ekran TV | 56 305 | 64 603 |
W lipcu 2013 w porównaniu do czerwca 2013 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „TV 14” - było to 8,88 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | lipiec | czerwiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 340 244 | 353 910 |
TV14 | 172 082 | 188 844 |
Ekran TV | 56 305 | 59 744 |
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, „Ekran TV” stracił najwięcej