Telewizja Polsat bez szefa autopromocji
Rafał Paruszewski nie jest już szefem działu autopromocji Telewizji Polsat. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na tym stanowisku pracował od marca br.
Paruszewski rozstał się ze stacją kilka tygodni temu i nie uczestniczył już przy produkcji jesiennego spotu promocyjnego (obejrzyj go). - Czas, jaki Rafał z nami pracował, był korzystny dla firmy, jednak wspólnie podjęliśmy decyzję o zakończeniu współpracy - mówi nam Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu.
Obowiązki Paruszewskiego przejęła Ewa Lewandowska, dyrektor pionu marketingu Polsatu. Stacja nie zdecydowała na razie, czy zatrudni nowego szefa działu autopromocji.
Paruszewski wcześniej pracował w studiu filmowym Orka Film jako 3D generalista i supervisor, w TPS Film Studio jako broadcast designer i grafik 3D, a także w Grupie TVN, m.in. jako broadcast designer TVN i wiceszef autopromocji TVN24.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Polsatu w lipcu br. wyniósł 11,71 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polsat bez szefa autopromocji