SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizja Polska ogłosiła licytację reklam przy wybranych transmisjach Euro 2016

2 czerwca Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przeprowadzi licytację dopłat za pozycje w blokach reklamowych przy transmisjach czterech meczów Euro 2016. Cena wywoławcza wynosi 1000 zł netto.

Licytowane będą dopłaty za pozycje w blokach reklamowych przy transmisjach czterech meczów Euro 2016: Polski z Irlandią Północną 12 czerwca, Polski z Niemcami 16 czerwca, Ukrainy z Polską 21 czerwca i przy meczu finałowym 10 lipca (pozycje: 99 oraz 2/98).

Licytacje dotyczą tylko tych miejsc w blokach, których wcześniej nie wykupili oficjalni sponsorzy Euro 2016.

Wywoławcza wysokość dopłaty za każdą ze wskazanych pozycji wynosi 1000 zł netto. Licytacja będzie prowadzona na stronie brtvp.pl.

Data

Dzień tyg.

Godz rozp.

Mecz

Usytuowanie bloku

dostępne pozycje

12.06

Nd

18:00

Polska - Irlandia Płn.

przed I połową

98

12.06

Nd

18:45

Polska - Irlandia Płn.

po I połowie

1,2

12.06

Nd

19:00

Polska - Irlandia Płn.

przed II połową

98

12.06

Nd

19:45

Polska - Irlandia Płn.

po II połowie

1,2

16.06

Czw

21:00

Niemcy - Polska

przed I połową

99,98

16.06

Czw

21:45

Niemcy - Polska

po I połowie

2

16.06

Czw

22:00

Niemcy - Polska

przed II połową

99,98

16.06

Czw

22:45

Niemcy - Polska

po II połowie

2

21.06

Wt

18:00

Ukraina - Polska

przed I połową

98

21.06

Wt

18:45

Ukraina - Polska

po I połowie

1,2

21.06

Wt

19:00

Ukraina - Polska

przed II połową

98

21.06

Wt

19:45

Ukraina - Polska

po II połowie

1,2

10.07

Nd

21:00

FINAŁ

przed I połową

99,98

10.07

Nd

21:45

FINAŁ

po I połowie

2

10.07

Nd

22:00

FINAŁ

przed II połową

99,98

10.07

Nd

22:45

FINAŁ

po II połowie/ dogrywka /rzuty karne

2

Najdroższy spot reklamowy przy transmisji w TVP1 meczów Euro 2016 z udziałem polskiej reprezentacji kosztuje według cennika 141 tys. zł netto. Jeśli Polacy wejdą do finału, cena wzrośnie do 198 tys. zł netto.

Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska ogłosiła licytację reklam przy wybranych transmisjach Euro 2016

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polo
Tytuł artykułu sugeruje, że TVP wprowadziła model aukcyjny sprzedaży reklam, a w treści okazuje się, że to tylko licytacja ceny za dopłatę za pozycję w bloku reklamowym! Od WM oczekuję większej uwagi i profesjonalizmu w doborze słów do tytułu!!!
odpowiedź