Teva Pharmaceuticals Polska prezentuje asystenta AI. Pomoże z migreną
Koncern farmaceutyczny Teva uruchomił Neuron, asystenta AI wspomagającego osoby z migreną. Ma dostarczać wiarygodne informacje, a pracownikom służby zdrowia pozwoli dodatkowo na szybkie zapoznanie się z aktualnościami o terapii.
W celu szerzeniu wiedzy na temat migreny Teva uruchomiła właśnie Neuron – innowacyjnego asystenta AI na stronie migrena.pl, który wspiera internautów w dotarciu do wiarygodnych informacji na temat tej choroby.
Jak działa Neuron?
Neuron to zaawansowany asystent oparty na sztucznej inteligencji. Pomaga użytkownikom, którzy odwiedzają stronę migrena.pl, poprzez kontekstową analizę treści, dając szybką odpowiedź na ich pytania.
Neuron, obecny w serwisie pod postacią pomocnego asystenta, korzysta wyłącznie z treści dostępnych na tej stronie - jakościowych publikacji na temat migreny. Asystent działa zarówno w ogólnodostępnej części strony, jak i w sekcji rozszerzonej – z informacjami dla lekarzy, dostępnej po zalogowaniu się.
Użytkownik Neurona może wpisać swoje pytanie bezpośrednio w oknie asystenta na stronie głównej lub na podstronie z narzędziem, a wygenerowana przez asystenta odpowiedź będzie zawierać także listę źródeł, z których korzystał mechanizm. Użytkownicy mają w ten sposób dodatkową możliwość kliknięcia w konkretny materiał, aby uzyskać więcej informacji.
Warto jednak pamiętać, że narzędzie oparte jest na sztucznej inteligencji, a dostarczane przez nie odpowiedzi nie powinny stanowić podstawy do podejmowania decyzji zdrowotnych.
Nad konceptem kreatywnym, architekturą mechanizmu działania i powołaniem do istnienia Neurona pracowała agencja COPUZ, która od lat testuje i wykorzystuje nowe technologie w projektach marketingowych.
Dołącz do dyskusji: Teva Pharmaceuticals Polska prezentuje asystenta AI. Pomoże z migreną