The Digitals przejęła udziały Booost od Gdali i Kornickiego, większa integracja Grupy S/F
Firma The Digitals kupiła pozostałe 35 proc. udziałów agencji marketingu internetowego Booost (obie spółki należą do holdingu Mediacap) od zarządzających nią Łucji Gdali i Sławomira Kornickiego. Celem jest mocniejsze zintegrowanie podmiotów tworzących Grupy S/F.
W komunikacie giełdowym Mediacapu zaznaczono, że The Digitals kupiła od Łucji Gdali i Sławomira Kornickiego 35 proc. udziałów Booost po cenie nominalnej. W konsekwencji ma 100 proc. udziałów agencji.
Zmienił się też zarząd Booost: nie ma już w nim Gdali i Kornickiego, a jedynym członkiem jest Piotr Hassine, prezes The Digitals.
Te zmiany mają na celu większą integrację operacyjną Grupy S/F (należącej do Mediacapu), w skład której oprócz The Digitals i Booost wchodzą agencje Scholz&Friends Warszawa i EmLab.
Agencja Booost została uruchomiona w połowie ub.r. z przekształcenia spółki MCP Publica. Zajmuje się performance marketingiem i usługami z zakresu big data.
W minionym kwartale Mediacap (oprócz Grupy S/F kontrolujący firmy i marki TalentMedia, IQS, Plastream i Opinie.pl, a od marca br. także LifeTube) zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 16,6 proc. do 19,2 mln zł oraz 1,25 mln zł straty netto (wobec 701 tys. zł straty rok wcześniej).
Dołącz do dyskusji: The Digitals przejęła udziały Booost od Gdali i Kornickiego, większa integracja Grupy S/F
Jak czytam "integracja", "merdż" itp - to już tylko uśmiech....
Silni zostaną, słabi będą merdżować w nieskończoność. Ale spoko - później przujdzie wujek-inwestor i znów będzie co merdżować.:)