2,25 mln widzów „The Voice Senior 2”. TVP2 zdecydowanym liderem
Drugą edycję edycję „The Voice Senior” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,25 mln osób, o 560 tys. widzów mniej niż pokazywaną ponad rok temu pierwszą odsłonę widowiska. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w grupie 4+, jak i komercyjnej 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „The Voice Senior 2” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i 21.05 lub 22.05, począwszy od 2 stycznia br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 16 stycznia) wyniosła 2,25 mln osób, co przełożyło się na 15,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,70 mln oglądających, program zgromadził 16 stycznia - dane dla odcinka z godz. 21.05.
Dla porównania, emitowaną w grudniu 2019 roku w tym paśmie pierwszą edycję „The Voice Senior” oglądało średnio 2,81 mln osób, co przełożyło się na 19,55 proc. udziału w 4+, 15,12 proc. w 16-49 oraz 15,47 proc. w 16-59. Oglądalność „The Voice Senior” spadła o 560 tys. widzów.
TVP2 w czasie nadawania „The Voice Senior 2” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 7,69 proc., emitująca gł. „Pogoda”, „Alarm!”, Komisarz Alex” i filmy fabularne. Trzeci jest TVN (filmy; 7 proc.), a czwarty - Polsat (gł. pasmo filmowe; 6,42 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka nokautuje konkurencję.
„The Voice Senior” jest kolejną modyfikacją należącego do Talpa Content formatu telewizyjnego „The Voice”, który zyskał popularność na całym świecie i od wielu lat realizowane są lokalne wersje. W ramach tego projektu występują utalentowani wokalnie uczestnicy, ale warunkiem wzięcia udziału w programie jest ukończenie 60. roku życia. Występy na wszystkich etapach show oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: seniorzy biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi, a w finale - walczą o nagrodę główną.
Trenerami drugiej edycji show ponownie są Andrzej Piaseczny i Alicja Majewska, a także Izabela Trojanowska i Witold Paszt, którzy w tych rolach zastąpili Urszulę Dudziak i Marka Piekarczyka. Program prowadzą Marta Manowska i Rafał Brzozowski.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,25 mln widzów „The Voice Senior 2”. TVP2 zdecydowanym liderem