SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Think Kong z obsługą Air France w social media

Agencja Think Kong zajmie się obsługą w social media KLM i Air France, dwóch marek należących do holdingu Air France.

Oprócz koordynacji działań na profilach KLM i Air France na Facebooku, do zadań Think Kong należeć będzie także prowadzenie kampanii reklamowych w social media wspierających sprzedaż biletów on-line oraz współpraca z blogerami. Z ramienia agencji projekt koordynuje Anita Wojtaś-Jakubowska.

Umowę podpisano na cały 2014 rok.

Dołącz do dyskusji: Think Kong z obsługą Air France w social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl