TikTok testuje płatne subskrypcje
Platforma TikTok przeprowadza testy opcji abonamentu miesięcznego, dzięki któremu użytkownicy nie będą musieli oglądać reklam.
Serwis Android Authority donosi, że TikTok rozpoczął testowanie opcji płatnej subskrypcji, dzięki której abonenci będą mieć dostęp do platformy bez reklam. Aktualnie koszt planu to 4,99 dol. miesięcznie (21,86 zł).
Android Authority pokazał zrzut ekranu z pola wyboru planu (standardowy i wolny od reklam).
Sam TikTok potwierdził natomiast serwisowi Tech Crunch, że testy obejmują na razie jeden anglojęzyczny rynek poza USA.
Jakiś czas temu płatną subskrypcję wprowadził Twitter (obecnie: X). Twitter Blue pozwala abonentom na wyświetlanie ich tweetów wyżej w wynikach wyszukiwania, umożliwia publikację dłuższych filmów (do 60 minut w jakości 1080p), o 50 proc. ogranicza liczbę reklam na osi czasu.
Wśród innych profitów jest możliwość edycji tweetów do pięciu razy w ciągu pół godziny i możliwość wstawienia zdjęcia profilowego z tokenem NFT. W marcu pojawiły się sygnały, że opcja będzie dostępna w Polsce, ale do tej pory nie są znane szczegóły.
Od 2019 roku w Polsce można natomiast korzystać z YouTube Premium. Abonament kosztuje 23,99 zł miesięcznie.
Dołącz do dyskusji: TikTok testuje płatne subskrypcje