Time Warner zainwestuje 100 milionów dolarów w programy i reklamy na Snapchacie
Time Warner i Snap, właściciel aplikacji Snapchat zawarli porozumienie zgodnie z którym medialny koncern zainwestuje kwotę 100 milionów dolarów w oryginalne treści oraz reklamy swoich marek publikowane w serwisie. W ciągu jednego roku Time Warner zamierza zamieścić na Snapchacie przynajmniej 10 oryginalnych programów, filmów i seriali.
O umowie podpisanej pomiędzy Time Warner a Snapem poinformował m.in. dziennik „The Wall Street Journal”.
Zgodnie z ujawnionymi informacjami w ciągu najbliższych kilku lat Time Warner będzie emitował na Snapchacie programy, filmy i seriale własnej produkcji, według zapowiedzi co roku pojawi się w ofercie serwisu przynajmniej 10 tego typu tytułów.
Na razie nie podano szczegółowo jakie pozycje znajdą się w Snapchacie w pierwszej kolejności, według spekulacji będą one pochodziły z takich stacji należących do Time Warner jak HBO, Turner, CNN, Cartoon Network oraz wytwórni Warner Bros. Wartość całej umowy ma wartość 100 mln dol.
W ramach porozumienia marki należące do Time Warner w okresie obowiązywania umowy będą też zamieszczać na Snapchacie własne reklamy.
Dołącz do dyskusji: Time Warner zainwestuje 100 milionów dolarów w programy i reklamy na Snapchacie