Duży wzrost oglądalności „To był rok!” w nowym paśmie
Nowy program „To był rok!” ogląda średnio 1,67 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. Pierwsze dwa odcinki cyklu pokazane w piątkowe wieczory oglądało odpowiednio 1,60 i 1,36 mln widzów, a widownia trzeciego wyemitowanego w niedzielny wieczór wzrosła do 2,04 mln osób.
Nowy rozrywkowy program „To był rok!” nadawany jest na antenie Jedynki począwszy od 8 marca 2019 roku (pierwsze dwa odcinki pokazany były w piątki o 20.30, a od trzeciego odcinka widowisko emitowane jest w nowym paśmie - w niedziele po 21.00). Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,67 mln widzów. Przełożyło się to na 11,05 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością do tej pory cieszył się trzeci odcinek, który pokazany został w nowym paśmie. Przyciągnął on uwagę 2,04 mln osób. Pierwszy z nich śledziło 1,60 mln widzów, a drugi - 1,36 mln osób (dane odcinków udostępnione zostały przez Mediacom).
TVP1 w paśmie emisji rozrywkowego show jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje Polsat, którego udział kształtuje się na poziomie 14,47 proc. „Wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (9,51 proc.) i TVP2 (6,85 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce trzecie.
„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym drużyny przewodzone przez aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego rywalizują w różnych konkurencjach. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI. Prowadzącą jest Marzenia Rogalska.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: Duży wzrost oglądalności „To był rok!” w nowym paśmie