Toaleta2012.pl najlepsza w Polsce i Rosji w European Excellence Awards 2009
Przeprowadzona przez agencję Fleishman-Hillard kampania Toaleta2012.pl została uznana za najlepszą akcję public relations z Polski i Rosji w konkursie European Excellence Awards 2009. Pozostałe polskie projekty PR nominowane do tej nagrody w innych kategoriach nie zostały wyróżnione.
W kategorii regionalnej obejmującej Polskę i Rosję do European Excellence Awards 2009 nominowane były trzy projekty public relations z naszego kraju (Toaleta2012.pl, "Akcja Klimat" i komunikacja mediowa Banku Pekao SA) oraz dwie z Rosji. Ostatecznie podczas uroczystej gali w Wiedniu nagrodę otrzymała kampania Toaleta2012.pl, którą agencja Fleishman-Hillard zrealizowała na zlecenie firmy CWS-boco. Akcja ta miała charakter edukacyjny, zwracając uwagę opinii publicznej na standard i wyposażenie toalet dostępnych publicznie w miejscach takich, jak hotele, restauracje czy dworce, w kontekście przygotowań Polski do organizacji Euro 2012. W maju tego roku projekt zwyciężył również w międzynarodowym konkursie SABRE Awards.
Do European Excellence Awards 2009 w kategoriach tematycznych były nominowane cztery inne polskie kampanie PR, jednak nie otrzymały nagród. Szansę na wyróżnienie miały akcja "Razem 89" promująca obchody 20-lecia wolności w Polsce (przygotowana przez Raczkiewicz Chenczke Consultants, DDB, DDB Tribal i Value Media), "Kumpel z Przeszłości" (San Markos i On Board PR), "Ważą się losy psów i kotów" (Euro RSCG Sensors) oraz kampania na rzecz ochrony tradycji judaizmu w Polsce (Alert Media).
Dołącz do dyskusji: Toaleta2012.pl najlepsza w Polsce i Rosji w European Excellence Awards 2009