Tomasz Kot reklamuje tvn player w Telewizji Osobistej Netii (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamująca udostępnienie tvn playera w Telewizji Osobistej Netii. Akcję, w której występuje Tomasz Kot, przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.
Kampania tvn playera w Telewizji Osobistej Netii podkreśla, że w ramach tej usługi ma się dostęp do ponad 5 tys. odcinków seriali, show i programów TVN, a także kanałów tematycznych tego nadawcy. Reklamy informują też, że dodatkowo przez 4 miesiące można korzystać z internetu i telefonu za dwa złote miesięcznie.
Akcja jest oparta na zabawnych spotach z udziałem Tomasza Kota. Jeden z nich jest utrzymany w stylistyce reklam z rozpoczętej dwa miesiące kampanii „Wydżampuj swoje TV” (obejrzyj tamte spoty).
Nowe reklamy, w wersji 20- i 15-sekundowej, od 12 kwietnia będą emitowne w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN oraz stacjach tematycznych (m.in. w TVN 24 i kanałach z oferty Discovery i Atmediów). Kreacją spotów zajęła się agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot reklamuje tvn player w Telewizji Osobistej Netii (wideo)